لو مجتيش معايا 12 ك فى 35 يوم


ازيكم انا جبتلكم رجيم رااااائع هو بيندرج تحت الرجيم الكميائي بس صحي ومفيد جداااا مش مضر زي باقي الرجيمات الكميائية وهو كالتالي

هو بينقسم على اربع فترات كل فترة 3 ايام

اول 3 ايام منتجات الالبان قليل او خالي الدسم ( حليب + لبن + زبادي ) ويفضل نقلل من الجبن

ثاني 3 أيام فاكهة ما عدا ( المانجو + البلح + التين + العنب )

ثالث 3 أيام خضروات بأنواعها ويفضل عدم أكل البطاطس

رابع 3 أيام اللحوم ما عدا ( الانشون والسجق )

-طبعا زي اي رجيم غذائي شرب الماية مهم جدا في اليوم نشرب حوالى 2 لتر ماية

-الرياضة برضه لو حتى ربع ساعة في اليوم جري في المكان

-مهم اوي تاخدي مالتي فيتامين فترة الرجيم

-وطبعا متنسوش المشروب السحري هيساعد اكتر في الحرق


انا يبنات بدأت بقالي اسبوع ولسة موزنتش بس مفيش حد يشوفني الا لما يقولي خسيتي اوييييي مع اني ممكن يكوني مش اوي ولا حاجة على الميزان بس انا فعلا حاسة بفرق في اللبس ووجهي عموما انا لازم استنى ال 12 يوم وبعدها اطلع على الميزان وانا هتابعكم ان شاء الله

ادعووووووولي انتصرناانتصرنا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق